RELEASE ATHENS: JUDAS PRIEST, CRADLE OF FILTH, THE DEAD DAISIES, BLACK SOUL HORDE LIVE REPORT

Ο Metal God, ο Dark Filthy Prince και η φωνή του Rock & Roll μπαίνουν σε ένα φεστιβάλ… Κάπως έτσι θα μπορούσε να ξεκινάει ένα ανέκδοτο για την χθεσινή καυτή μέρα του Release Athens που έκλεψε τις εντυπώσεις τόσο για την απόδοση των συγκροτημάτων όσο και για την προσέλευση του κόσμου και την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν.

Ξεκινώντας από τους δικούς μας Black Soul Horde που άνοιξαν τη μέρα μέσα στον καυτό ήλιο έχω μόνο καλά λόγια να πω! Οπλισμένοι με τα γυαλιά ηλίου τους, ανέβηκαν στην σκηνή ακριβώς στην ώρα τους μπροστά σε ένα κοινό έτοιμο να ακούσει με όρεξη παρά τη ζέστη και τον ήλιο. Δεμένοι και ορεξάτοι παρουσίασαν το υλικό τους με εξαιρετικό ήχο και κέρδισαν τις εντυπώσεις και το χειροκρότημα του κοινού. Μέχρι να ολοκληρώσουν το σετ τους ο χώρος γέμιζε συνεχώς με κόσμο και πολύ μεγάλο μέρος τους έφτανε στη σκηνή ώστε να τους παρακολουθήσουν.

Με τον ήλιο ακόμη ψηλά και σε καυτές θερμοκρασίες το hard rock super group The Dead Daisies ανεβαίνει στη σκηνή. Αγαπημένος Doug Aldrich στην κιθάρα, Brian Tichy στα τύμπανα με μπλουζάκι Athens για να μας τιμήσει, ο Αυστραλός David Lowy  και φυσικά στο μικρόφωνο και το μπάσο η φωνή του Rock N Roll, όπως τον προσφώνησαν οι συμπαίκτες του, Glenn Hughes! Ξεκίνησαν με το Long Way To Go και το κοινό ανταποκρίθηκε πολύ θερμά. Παρουσίασαν το υλικό τους, επιλογές από την πιο πρόσφατη κυκλοφορία τους που δεν είχαν καταφέρει να παίξουν ζωντανά λόγω του covid, το πρώτο single από την επερχόμενη δισκογραφική τους δουλειά που βγαίνει σε 6 μήνες αλλά και μια διασκευή του Mistreated που έκανε κάποιους οπαδούς να τρέχουν από το πίσω μέρος του φεστιβαλ μπροστά στη σκηνή για να το «νιώσουν». Ο Gary φυσικά με το βελούδινο κουστούμι υπέφερε από τη ζέστη και διαμαρτυρήθηκε αλλά η φωνή του ήταν ανατριχιαστικά καλή! Υποσχέθηκαν να επιστρέψουν του χρόνου για να δώσουν τη θέση τους στα Filthy πλάσματα από την Μεγάλη Βρετανία.

Ακριβώς στις 20.30 λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα ανεβαίνουν στη σκηνή οι Cradle Of Filth. Με τον ήλιο να μην ταιριάζει και τόσο στο ύφος τους αλλά σε πάρα πολύ καλή φόρμα ξεκινούν με το Existential Terror από το Existence Is Futile που μας προσέφεραν το 2021. Παράδοξο που δεν είχαν αυτό το backdrop πίσω τους αλλά νομίζω ότι οι δυνατοί άνεμοι πρέπει να τους απέτρεπαν από το χρησιμοποιήσουν backtrop εξ ολοκλήρου. Ο Danni σε εξαιρετική φόρμα και με πολύ διάθεση αεικίνητος παρά την ζέστη που τον ταλαιπωρούσε. Η νέα τραγουδίστρια στα γυναικεία φωνητικά και τα πλήκτρα εξαιρετική τόσο φωνητικά όσο και ως σκηνική παρουσία. Ο κιθαρίστας βέβαια που αντικατέστησε τον Richard Shaw μάλλον «λίγος» πράγμα που φάνηκε περισσότερο στα solo με τα χαρακτηριστικά παιξίματα του Shaw (Hammer on & Pull off) που δεν κατάφερε να χρησιμοποιήσει όπως είναι ηχογραφημένα στο άλμπουμ ή έστω να αντικαταστήσει με δικό του τρόπο.

Τα τύμπανα ήταν όπως πάντα εξαιρετικά και το set list παρόμοιο με αυτό που είχαν στην περιοδεία τους στις ΗΠΑ σε υποστήριξη των Danzing. Θα θέλαμε να ακούσουμε κάποια επιπλέον παλιά τραγούδια λόγω και την επετείου του Dusk And Her Embrace αλλά το σίγουρο είναι ότι το συγκρότημα απέδωσε κορυφαία, ξεσήκωσε τον κόσμο που δεν σταμάτησε το πιτ για κανένα λόγω ενώ δεν έλειψαν και τα καπνογόνα. Ο Danni φρόντιζε να ενθαρρύνει το πιτ, «Θέλω να δω αυτό το Pit να ανοίγει all the way to hell» Αφιέρωσε το Scorched Earth Erotica στις πανέμορφες Ελληνίδες και σχολίασε «Δεν ξέρω αν εσείς εδώ έχετε πάθει ανοσία και δεν το συνειδητοποιείτε» και κάποια στιγμή ζήτησε από το κοινό να φωνάξει για τους Judas Priest και όταν δεν τον ικανοποίησε η κραυγή του κόσμου τους προκάλεσε, «Τι έγινε νομίζετε ότι είστε σε καμιά συναυλία της Dua Lipa εδώ μιλάμε για τους Judas Priest» με αποτέλεσμα να ξεσηκώσει και το τελευταίο κεφάλι μέσα στην Πλατεία Νερού. Έκλεισαν με το Her Ghost In The Fog. Απίστευτη σύμπτωση ότι κάποια στιγμή και ενώ ο ήλιος είχε δύσει ενώ έπαιζαν οι CoF μια νυχτερίδα πέταξε στο πλάι της σκηνής…

 

CRADLE OF FILTH SETLIST
Existential Terror

Nocturnal Supremacy

Lilith Immaculate

I Am the Thorn

Crawling King Chaos

Nymphetamine (Fix)

A Gothic Romance (Red Roses for the Devil’s Whore)

Scorched Earth Erotica

Portrait of the Dead Countess

Lustmord and Wargasm (The Lick of Carnivorous Winds)

Necromantic Fantasies

Her Ghost in the Fog

22.30 και έφτασε η ώρα για τους Judas Priest. Το επιβλητικό σύμβολο τους ανεβαίνει και φωτίζει τη σκηνή καθώς παίζει το War Pigs και τραγουδάει όλο το Release . Ανεβαίνει στη σκηνή ο Metal God και ξεκινά το παραλήρημα. One Shot At Glory και οι Priest δείχνουν πως είναι να συνδυάζεις την ιστορία του heavy metal με ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα. O Richie Faulkner κινητήρια δύναμη για τη μπάντα αεικίνητος και σε πολύ καλή διάθεση σαρώνει τη σκηνή, παίζει με το κοινό χωρίς να χάνει νότα. O Made Of Metal πλέον μετά την περιπέτεια της υγείας του κιθαρίστας είναι ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στους Priest μετά τα αυθεντικά μέλη. Στην άλλη εξάχορδη ο Andy Sneap είναι σίγουρα πιο συνεσταλμένος από τον Richie αλλά σίγουρα μια εξαιρετική ριφομηχανή.

Τα τύμπανα εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά, εγγύηση για αυτό ο πανύψηλος Scott Travis.  Όσο για τον metal god Rob Halford, πάντα εντυπωσιάκος στις στυλιστικές του επιλογές και ορεξάτος. Αναφορικά με την απόδοση της φωνής του δεν θα γράψω διθυραμικούς επαίνους. Θα πω ότι για την ηλικία του και την καταπόνηση που της έχει κάνει τραγουδώντας τα τραγούδια των Priest είναι σε ένα καλό επίπεδο αλλά όχι εντυπωσιακά καλό. Σίγουρα καταφέρνει να φτάσει σε κάποιες ψηλές αλλά κόβοντας ενδεχομένως διάρκειες ή και κατεβάζοντας λίγο ταχύτητες. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι είναι κακός αλλά έχοντας ακούσει πριν λίγες μέρες των Eric Adams, που είναι και με ένα, δύο χρόνια διαφορά συνομήλικοι, θα ήταν αδικία να πούμε ότι ο Rob είναι όπως ήταν. Το σετ τους είχε όλα τα αγαπημένα του κοινού που πραγματικά ξεσάλωσε κάτω απ’ τη σκηνή. Πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη το Touch Of Evil και στα καπάκια Blood Red Skies όμως και τα δύο σε μια 2022 εκδοχή όπου ο Rob έφερε στα μέτρα του φωνητικά. Πάρα πολύ όμορφη στιγμή για τον «πολιτισμό» της σκηνής το γεγονός ότι όλοι οι Cradle Of Filth με πρώτο τον Danni παρακολούθησαν ολόκληρο το σετ από το πλάι της σκηνής παρέα με τον κόσμο.

 

JUDAS PRIEST SETLIST

One Shot at Glory

Lightning Strike

You’ve Got Another Thing Comin’

Freewheel Burning

Turbo Lover

Hell Patrol

The Sentinel

A Touch of Evil

Victim of Changes

Blood Red Skies

The Green Manalishi (With the Two Prong Crown)

(Fleetwood Mac cover)

Diamonds & Rust

(Joan Baez cover)

Painkiller

Encore:

The Hellion

Electric Eye

Hell Bent for Leather

Breaking the Law

Living After Midnight

Live Report Metalradio Team
Photo report Hellena Mihailidou

English Version Below

The Metal God, the Dark Filthy Prince and the voice of Rock & Roll enter a festival… This is how an anecdote about yesterday’s hot day of Release Athens Festival could start, which stole the impressions both for the performances of the bands and for the attendance of the crowd and the atmosphere they created.

Starting with our own Black Soul Horde who opened the day in the hot sun I have only good things to say! Armed with their sunglasses, they took to the stage right on time in front of a crowd ready to listen closely despite the heat and the sun. Bound and hungry, they presented their material with excellent sound and won the impressions and applause of the audience. By the time they finished their set the venue was constantly filling up with people and a very large number of them made it to the stage to watch them.

With the sun still high and in scorching temperatures, hard rock super group The Dead Daisies took to the stage. Our favourite Doug Aldrich on guitar, Brian Tichy on the drums with an Athens t-shirt in honor of our country, Australian David Lowy and of course on the mic and bass the voice of Rock N Roll, as his bandmates addressed him, Glenn Hughes! They started with Long Way To Go and the crowd responded very warmly. They performed their material, selections from their most recent release that they hadn’t been able to play live due to the covid, the first single from their upcoming album which comes out in 6 months and a cover of Mistreated that had some fans running from the back of the festival to the front of the stage to “feel it”. Gary of course in his velvet suit suffered from the heat and protested but his voice was creepy good! They promised to return next year before leaving the stage to the Filthy Creatures from Great Britain.

At exactly 20.30 just before sunset Cradle Of Filth take to the stage. With the sun not really fitting their style but in very good form they kick off with Existential Terror from Existence Is Futile which they offered us in 2021. Strange how that they didn’t have this backdrop behind them but I think the strong winds must have prevented them from using a backtrop entirely. Danni in excellent shape and very eager to get moving despite the heat that was bothering him. The new singer on female vocals and keyboards is excellent both vocally and as a stage presence. The guitarist of course who replaced Richard Shaw was rather “small” which became more apparent in the solos with Shaw’s characteristic playing in Hammer ons & Pull offs which he didn’t manage to use as recorded on the album or even to replace it in his own way. The drumming was excellent as always and the set list was similar to the one they had on their US tour in support of Danzing. We would have liked to listen to some additional old songs due to the anniversary of Dusk And Her Embrace but one thing is for sure, the band performed top notch, got the crowd going who didn’t stop the circle pit for any reason and there was no shortage of smoke bombs. Danni made sure to encourage the pit, “I want to see this Pit open all the way to hell” He dedicated Scorched Earth Erotica to the beautiful Greek women and commented “I don’t know if you guys here are immune and don’t realise it” and at one point he asked the crowd to shout for Judas Priest and when he wasn’t satisfied the crowd’s scream challenged them, “What the hell do you think you’re at a Dua Lipa concert here we’re talking about Judas Priest” causing every last head in Water Square to pop up. They closed with Her Ghost In The Fog. Funny coincidence, that at one point and while the sun had set while CoF were playing a bat flew to the side of the stage…

CRADLE OF FILTH SETLIST
Existential Terror

Nocturnal Supremacy

Lilith Immaculate

I Am the Thorn

Crawling King Chaos

Nymphetamine (Fix)

A Gothic Romance (Red Roses for the Devil’s Whore)

Scorched Earth Erotica

Portrait of the Dead Countess

Lustmord and Wargasm (The Lick of Carnivorous Winds)

Necromantic Fantasies

Her Ghost in the Fog

22.30 and it’s time for Judas Priest. Their imposing symbol rises and lights up the stage as they play War Pigs and sing the whole release. One Shot At Glory and Priest show what it’s like to combine heavy metal history with an audio-visual extravaganza. Richie Faulkner is the driving force for the band, airborne and in a great mood, sweeping the stage, playing with the audience without missing a note. Made Of Metal now after his health adventure the guitarist is the best thing that could happen to Priest after the original members. On the other six-string Andy Sneap is certainly more timid than Richie but certainly an excellent thrower. The drums are still excellent, guarantee for that the amazing Scott Travis.  As for metal god Rob Halford, always impressive in his stylistic choices and in great spirits. Regarding his vocal performance, I will not write two-fold praise. I will say that for his age and the strain he has put on it singing Priest songs it is on a good level but not spectacularly good. He certainly manages to reach some high notes but possibly cutting durations or even slowing down a bit. Not to be misunderstood, I’m not saying he’s bad but having listened to Eric Adams a few days ago, who are also one or two years apart in age, it would be unfair to say Rob is as good as he was. Their set had all the crowd favorites that really got the crowd going under the stage. Very pleasantly surprised Touch Of Evil and on the lids Blood Red Skies though both in a 2022 version where Rob brought his vocals to his current ability. Very nice moment for the “metalhead tribe” was the fact that all Cradle Of Filth members Danni being the first watched the whole set from the side of the stage together with the crowd.

JUDAS PRIEST SETLIST

One Shot at Glory

Lightning Strike

You’ve Got Another Thing Comin’

Freewheel Burning

Turbo Lover

Hell Patrol

The Sentinel

A Touch of Evil

Victim of Changes

Blood Red Skies

The Green Manalishi (With the Two Prong Crown) (Fleetwood Mac cover)

Diamonds & Rust (Joan Baez cover)

Painkiller

Encore:

The Hellion

Electric Eye

Hell Bent for Leather

Breaking the Law

Living After Midnight

 

Leave a Reply

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.