Πυρ Αέναον ονομάζεται το δεύτερο single των Ελλήνων μελωδικών Death metallers Aetherian, από το επερχόμενο δεύτερο άλμπουμ τους, με τίτλο At Storm’s Edge το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 14 Ιουλίου μέσω της Lifeforce Records. Η παραγωγή έγινε από τον Φώτη Benardo (Nightfall, ex-Septic Flesh) στα Devasoundz studios.
Η μπάντα κυκλοφόρησε επίσης ένα animated video για το single, το οποίο δημιουργήθηκε από την HK Visual Creations, η οποία έχει συνεργαστεί με τους Sabaton και άλλους αξιόλογους καλλιτέχνες. Αυτό το άλμπουμ ακολουθεί το ντεμπούτο τους, The Untamed Wilderness,το οποίο απέκτησε σημαντική απήχηση.
Ο πανέμορφος πίνακας που χρησιμοποιήθηκε για το εξώφυλλο του At Storm’s Edge λέγεται “Les Fleurs du Mal” και είναι ζωγραφισμένος από τον Γάλλο καλλιτέχνη Yoann Lossel.
Οι Aetherian σχολιάζουν για το Πυρ Αέναον: “Σε κάθε μύθο και κάθε θρύλο, σε αχανείς ηπείρους και μανιασμένες θάλασσες, μέσα στους αιώνες διατηρούνται. Προβάλλουν πάνω από αυτοκρατορίες, πυροδοτούν επαναστάσεις, καταστρέφουν πολιτισμούς. Εκεί που ξύπνησαν οι αιώνιες φλόγες, ό,τι χτίστηκε, δεν υπάρχει πια”.
English version below
Πυρ Αέναον (Pyr Aenaon) is the name of the second single of Greek melodic death metallers Aetherian, from their upcoming second album At Storm’s Edge, which is due to be released on July 14th via Lifeforce Records. The production has been made by Fotis Benardo (Nightfall, ex-Septic Flesh) at Devasoundz studios.
The band also released an animated video for the single, which was created by HK Visual Creations, which has worked with Sabaton and other notable artists. This album follows their debut album, The Untamed Wilderness,which gained significant recognition.
The beautiful painting used for the cover of At Storm’s Edge is called “Les Fleurs du Mal” and is painted by French artist Yoann Lossel.
Aetherian comments for Πυρ Αέναον: “In every myth and every legend, across vast continents and raging seas, through the ages they are preserved. Looming over empires, igniting revolutions, destroying civilizations. Where the perpetual flames awoke, what was built, is no more.”